czwartek, 21 lutego 2008

Boże działanie


Jak wielkie jest Boże działanie w nas, każdego dnia zastanawiam sie, nad człowiekiem, nad jego pracą, codziennymi obowiązkami. W tym pospiechu ciezko jest sie zatrzymac nawet na chwilke refleksji, modlitwy. W dzisiejszych czasach ludzie nie mają potrzeby i chęci " na zbędne rzeczy" , które tak naprawde okazuja sie bardziej potrzebne niż wszystkie inne. Bo kim jest człowiek, nie znający Boga?, Czym jest Życie bez Niego ? Dla mnie ono nie miałoby sensu istnienia. Bóg jest Stwórcą, naszym Ojcem, który we wszystkim jest, posługuje sie czasem drugim człowiekiem, by do nas coś dotarło, różnymi znakami, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć coś, co jest niewidoczne dla oczu... Na Boga, należy patrzec sercem, oczami duszy..... czesto wydajemy się zbyt ślepi, by zauważyć Jego działanie, nie zawsze też chcemy je dostrzec, a najpiękniejsze jest to, że On nas do niczego nie zmusza, On nam towarzyszy i tylko czeka, aż zwrócimy się do Niego o rade, pomoc, bo czuwa, by nam się nic nie stało, opiekuje się i jest Najlepszym PRZYJACIELEM, taki, który kocha prawdziwą Miłością szczerą i prawdziwą, odwieczną. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć, kiedy i co w nas tworzy, a to piękne byc tworzonym i formowanym przez Samego Mistrza. On obdarza nas ogromem Swych Łask i wszystko robi dla nas, pragnę uczyć się przyjmować Każdą Bożą Łaskę, którą czasem jest nawet smutek, ból czy cierpienie, choć nie jest to proste, ale " Nikt nie powiedział, że będzie łatwo", jak to mawiał mój Kierownik. Z Bożą pomocą wytrwamy i na cześć Jego będziemy upajać się życiem, a także po każdym deszczu bedziemy mogli podziwiać piękne słońce. Prosze was, o zaufanie Bożemu Miłosierdziu i przyjęcie Jego działania, bo dzięki temu, stajemy się silniejsi i mocniejsi, na wszelkie życiowe przeszkody. Pamiętam o was w modlitwie, której również się powierzam. Z Panem +

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pan działa...w nas i przez nas a jestesmy narzędziami w Jego ręku Chwała Ci Panie za to że tak działasz :)
Franiu piękny jest ten blog :* Dziekuję że go prowadzisz :)

pandaulina pisze...

nie wiem kochana co ja bym bez Ciebie zrobiła, dziękuję za wszystko :*

zatopiłam się w Bożym Miłosierdziu pisze...

Kamilka
hejka Natalko niech cie Pan blogoslawi i strzeze tak ja widze dzialanie Boze w moim zyciu:)a to jest najwiekszy skarb dla Niego moge zrezygnowac wszystko ja Mu powiedzialam ze moze robic ze mna co ze chce TOTUS TUUS jestem cala Jego P.S Pan ci pomogl stworzyc tego bloga On ci kierowal przez twoje rece

Anonimowy pisze...

Dzięki Natalko za tą budującą notkę:) Pan naprawdę działa.....!!!
dobrze, ze jesteś nie wiem co ja bym bez ciebie zrobiła moja siostrzyczko:)

Anonimowy pisze...

Tak boże działanie jest wielkie to są słowa o których zawsze powinniśmy pamiętać i nigdy w nie nie wątpić :) Sonia